V Seminari de Doctorat d’Estudis Literaris

29 gener, 2018

Els Estudis d’Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya organitzen el V Seminari de Doctorat d’Estudis Literaris, un espai de debat acadèmic dirigit a doctorands de literatura i obert també als estudiants del Màster d’Humanitats interessats en fer recerca doctoral en aquest àmbit.

El seminari se celebrarà el proper dimarts 6 de febrer de 2018 a la seu de la UOC del Tibidabo (Av. Tibidabo, 47). Per participar en aquesta sessió tancada de treball, podeu escriure a nrotgerc@uoc.edu.

15.00 Benvinguda i acreditacions

Sessió 1

15.05 Carlota Surós (Universitat Oberta de Catalunya), An imaginary wilderness: Representing class, race and gender in socially excluded American spaces

15.30 Discussió