Neix el nou Club de Lectura cLeC

10 setembre, 2015

Llegir en Català i la Universitat Oberta de Catalunya han impulsat un nou Club de Lectura virtual sense ànim de lucre: cLeC. Es va presentar el passat dimarts 8 de setembre, durant la Setmana del Llibre en Català. Aquest club que fomenta la lectura en català, compta amb el valor afegit que els usuaris que hi formin part, podran compartir les seves opinions i converses amb els autors/es i traductors/es de les obres. Els lectors estaran molt més a prop de l’origen del llibre. Els editors també hi seran partícips moderant i dirigint les sessions. Els títols escollits formen part de l’associació fundadora del Club. Una oportunitat per conèixer, descobrir i compartir de forma única els llibres de les editorials independents catalanes (de molta qualitat) que conformen Llegir en català. Tot i ser virtual, es farà una trobada presencial a final de curs. Podeu llegir la notícia en el diari ARA (AraLlegim) i a Vilaweb.

En aquest enllaç de facebook trobareu el Club on us podeu afegir, i la informació del primer títol. Podeu seguir-los també a twitter @CLUBcLeC.

Comença a l’octubre! Gaudiu de les lectures!