I Seminari de Doctorat d’Estudis Literaris

22 gener, 2016

Els Estudis d’Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya organitzen el I Seminari de Doctorat d’Estudis Literaris, un espai de debat acadèmic dirigit a doctorands de literatura i obert també als estudiants del Màster d’Humanitats interessats en fer recerca doctoral en aquest àmbit.

El seminari, conduït pels professors Teresa Iribarren, Carles Prado i Neus Rotger, se celebrarà el proper divendres 29 de gener de 2016 a la seu de la UOC del Tibidabo (Av. Tibidabo, 39-43). Per participar en aquesta sessió tancada de treball, podeu escriure a nrotgerc@uoc.edu.

15.00 Benvinguda i acreditacions

Sessió 1

15.15 Manuel Pavón (Universitat Oberta de Catalunya), The Globalization of Ideas: The Transnational Circulation of Chinese Critical Knowledge in Euro-American Contexts

15.30 Discussió