Premi Ramon Roca Boncompte

18 de febrer de 2015

Ja és oberta la convocatòria del Premi Internacional Ramon Roca Boncompte d’Estudis de Gestió Cultural, que convoquen anualment Ros Roca Group i FiraTàrrega amb l’objectiu de contribuir a la difusió dels estudis en el camp de la gestió cultural en l’àmbit europeu. El guardó està dotat amb 6.000 EUR.

Premi Internacional Ramon Roca Boncompte és un dels pocs d’aquestes característiques que existeixen en l’àmbit internacional. Des de l’equip del Màster de Gestió Cultural us animem a participar-hi!  Sabem, de primera mà, que és una gran oportunitat. En el 2013, l’alumna Anna Alcubierre va ser una de les guanyadores del premi, pel seu treball final de recerca del Màster Universitari en Gestió Cultural UOC-UdG-UIB, titulat Col·lecció permanent en trànsit. Àlbum de viatge de Margot, l´obra picassiana, que repassa la història i les diferents posades en escena d’un dels quadres més famosos de Pablo Picasso (Margot), que es conserva al Museu Picasso de Barcelona. Podeu trobar més informació en aquest enllaç.

Enguany, el reclam és d’estudis inèdits en el camp de la gestió de la cultura que siguin de caràcter reflexiu i assagístic. Els criteris que es tindran en compte són: la rellevància i la innovació reflexiva; la capacitat social, política i cultural de transformació; l’aplicabilitat propositiva; i el rigor metodològic de l’assaig. La recepció dels treballs es realitzarà des del 20 de gener de 2015 fins al 15 de setembre de 2015. Consulta les bases.

Participa-hi!