Premi Ramon Roca Boncompte

21 de maig de 2013

Una graduada del Màster de Gestió Cultural de la UOC guanya el Premi Ramon Roca Boncompte d’estudis de gestió cultural 2013

Anna Alcubierre ha guanyat la tercera edició dels premis Ramon Roca Boncompte d’estudis de gestió cultural, un dels pocs d’aquestes característiques que existeixen en l’àmbit internacional, pel seu treball final de recerca del Màster Universitari en Gestió Cultural UOC-UdG-UIB.

El  projecte, titulat Col·lecció permanent en trànsit. Àlbum de viatge de Margot, l´obra picassiana repassa la història i les diferents posades en escena d’un dels quadres més famosos de Pablo Picasso (Margot), que es conserva al Museu Picasso de Barcelona. Un dels objectius d’aquest projecte és mostrar com l’entorn en què s’exposa una obra d’art incideix en la percepció d’aquesta.

El jurat, presidit per la Sra. Maria Dolors Enrich (Ros Roca Group) i format pel Sr. Pau Llacuna (FiraTàrrega), el Sr. Joan Biscarri (Universitat de Lleida), el Sr. Lluís Bonet (Universitat de Barcelona), la Sra. Elisenda Figueras (Universitat Pompeu Fabra) i la Sra. Alba Colombo (Universitat Oberta de Catalunya), ha valorat el treball d’Anna Alcubierre segons les seves paraules “per la seva temàtica innovadora i el seu interès i també per l’aplicabilitat com a eina de gestió, així com per l’exhaustivitat i el rigor del procediment”.

Anna Alcubierre21 de maig de 2013 a les 20:10

Aprofito aquesta finestra: un sol no va enlloc, m’han acompanyat en aquest treball de recerca, la Muriel Gómez Pradas com a directora i la Patrícia Castellanos en els seus orígens, per part de la UOC; la Malén Gual i tots els experts entrevistats del Museu Picasso de Barcelona. Moltíiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissimes gràcies!

Respon