Nou Màster Universitari en Història Contemporània

12 de juny de 2013

Els Estudis d’Arts i Humanitats de la Universitat Oberta de Catalunya i el Departament d’Història Contemporània de la Universitat de Barcelona ofereixen conjuntament el nou Màster Universitari en Història contemporània i món actual UB-UOC.

El segle XX ha produït transformacions d’una amplitud i a una velocitat desconegudes en la història fins ara. Aquest màster se centra en la compressió de la història recent i posa l’accent en els processos de transició econòmica, social i cultural que han configurat el món actual, donant les eines necessàries per l’anàlisi i la comprensió del present.

El màster s’ofereix en dues modalitats: una 100% online (a través del campus virtual de la UOC) i una altra presencial (al Departament d’Història Contemporània de la UB) amb un 30% de virtualitat.

Més informació i pre-inscripcions en aquest enllaç.