Trobada XOC | Tendències de la Gestió Cultural

30 d'octubre de 2015

Quines són les tendències presents i de futur de la gestió cultural? Cap a on dirigim la cultura? És cert que ens trobem en un nou paradigma de la Gestió Cultural?

El dia 27 de novembre (de les 9.45 h a les 23h), l’Associació de Professionals de la Gestió Cultural de Catalunya APGCC organitza la primera edició de XOC (Xarxa, Oberta i Comunitat). Una trobada  que busca crear un espai de reflexió i debat al voltant de les dinàmiques presents i properes en el sector. Per assolir la fita, l’esdeveniment comptarà amb la participació de múltiples perfils d’expertesa, especialitzacions diverses i plurals visions de professionals presents en l’àmbit. A la vegada, la jornada XOC també té per objectiu establir-se com un punt d’intercanvi d’experiències entre agents del sector cultural i professionals d’altres disciplines que tenen interès en el sector cultural. La Jornada es durà a terme a l’Auditori del CCCB.

L’APGCC ofereix als estudiants en actiu del Màster Interuniversitari i dels diversos programes de gestió cultural UOC un preu especial de 15 € per l’assistència a la jornada XOC.

+ MÉS  INFORMACIÓ I EL PROGRAMA A l’APGCC