Presentació dels Treballs Finals del Màster en Gestió Cultural

19 de setembre de 2012

El proper dissabte 6 d’octubre a les 10h. els Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC organitzen, conjuntament amb la UdG i la UIB, l’acte de presentació dels Treballs Finals Professionals del Màster de Gestió Cultural del curs acadèmic 2011-12. L’acte tindrà lloc a la seu de la UOC (Av. Tibidabo, 39).

Aquest aparador de projectes vol donar a conèixer algunes de les propostes més destacades i donar la possibilitat als estudiants, tant d’aquesta promoció com de les següents, de compartir i debatre sobre diversos aspectes del disseny de projectes culturals.

Proposem un espai de debat públic i obert, on els estudiants convidats exposin les seves propostes. L’acte estarà organitzat en tres franges temàtiques (creació, educació i dinamització cultural) conduïdes per un moderador que a través de preguntes transversals, estimularà el diàleg i la posada en comú d’experiencies i de possibilitats de futur.

Si us plau, confirmeu la vostra assistència aquí.

Us hi esperem a tots!