Blog de la Xarxa d'extreballadores i extreballadors de la UOC

Descomptes per estudiar a la UOC

Descomptes per estudiar a la UOC per a extreballadors/es

La UOC ofereix un pla de descomptes per estudiar a la UOC, adreçat als membres de la Xarxa d’extreballadores i extreballadors.

Graus i Màsters universitaris

Descompte del 10%*, acumulable al descompte de matrícula anticipada només en primera matrícula (18%).

*En Titulacions Oficials el descompte és aproximatiu, ja que és el resultat d’aplicar un descompte del vint-i-cinc [25%] sobre el preu dels serveis de suport a l’aprenentatge i els recursos per a l’aprenentatge (preu privat de la matrícula), que són conceptes de la inscripció fixats pel Patronat de la UOC i que no estan vinculats al conveni programa signat amb el Departament competent en matèria d’universitats de la Generalitat de Catalunya.

Màsters, postgraus i especialitzacions

Descompte del 10%, acumulable al descompte de matrícula anticipada (fins a un 30%).

Idiomes, cursos de curta durada, cursos professionalitzadors

10% de descompte.

PROCEDIMENT PER A BENEFICIAR-SE DELS DESCOMPTES:

Per a gaudir d’aquests avantatges, cal fer la matrícula des del web de la UOC i utilitzar un codi promocional que heu de demanar a extreballadors@uoc.edu

+ informació en aquest enllaç!