Xarxa
d'extreballadores i extreballadors de la UOC

Actualitat UOC

Agenda UOC

gfdhdhdgshgd

dd

L’IN3 obté l’acreditació TECNIO per afavorir l’impacte social de la recerca de la UOC

L’IN3 a la seu de Castelldefels de la UOC (foto: UOC)

L’Internet Interdisciplinary Institute (IN3), centre de recerca de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), ha estat acreditat com a centre TECNIO per la Generalitat de Catalunya a través d’ACCIÓ. Aquest reconeixement cerca identificar i donar visibilitat als desenvolupadors de tecnologia del sistema d’R+D+I de Catalunya que presentin capacitats tecnològiques diferencials i amb potencial per transferir-les, per tal d’enfortir el teixit empresarial i fer atractiu internacionalment l’ecosistema català d’innovació.

dd

Aquestes són altres de les conseqüències de la malaltia de Parkinson

Foto: Luis Quintero/Unsplash

Cada any, unes 10.000 persones són diagnosticades a Espanya de la malaltia de Parkinson, el trastorn neurodegeneratiu motor més freqüent en la població i els símptomes cognitius i conductuals poden ser més incapacitants que els tremolors.

dd

La UOC, primera universitat catalana amb tota l’oferta oficial acreditada

AQU Catalunya reconeix la capacitat per exercir la funció de verificació, de seguiment i d’avaluació de les titulacions a la UOC. (Foto: UOC)

L’acreditació institucional dels centres universitaris comporta l’acreditació de tots els títols universitaris oficials de nivell de grau i màster que s’imparteixen en aquell centre per un període de sis anys renovables.

dd

L’ecoansietat, la nova pandèmia?

Foto: Markus Spiske / Unsplash.com

Una de les raons principals que porta a l’ecoansietat és la manca d’acció dels mandataris polítics. Els últims anys, els mitjans de comunicació, les xarxes socials i la publicitat han ajudat a mostrar aquesta emergència i les accions per fer-hi front, però també han mostrat els efectes nocius del canvi climàtic.

El “jo ja reciclo”, el biaix optimista i la idea de compensació són algunes de les excuses per no contribuir al medi ambient.

dd

La UOC, set anys de consolidació d’una universitat de recerca

UOC
La UOC confirma la seva aposta per ser una research university (foto: UOC)