Volem ser referents internacionals de recerca en e-Learning al món

27 febrer, 2019

El Director de l’eLearn Center, Lluís Pastor, explica en aquesta entrevista quins són els canvis que l’eLC vol introduir al món de l’aprenentatge en línia i com aquest s’ha d’adequar a les necessitats del món actual, altament tecnologitzat, i a les persones.

Sobre l’eLC

L’ eLC és l’equip d’experts del qual es dota la UOC per facilitar la recerca aplicada centrada en aprenentatge en línia,fomentar la innovació en aquest àmbit i transmetre a dins i a fora de la institució el valor de l’aprenentatge virtual com a element constitutiu de la identitat de la Universitat.

L’ eLC té quatre guies clau:

1. Immersió en l’aprenentatge 7×24 h
  2. Acompanyament a l’estudiant  0-24 h
  3. 100% de rendiment de l’estudiant
  4. Ø abandonament

Guies clau de l'eLearn Center

Missió
Liderar el canvi del model educatiu. Ser un motor de la recerca en e-learning al món.

Visió
Situar la UOC com a referència mundial en l’aprenentatge en línia.

L'eLearning Innovation Center (eLinC) impulsa l'evolució del nostre model educatiu a través d'innovacions en l'aprenentatge.