FOP LABdig 2017 – Obre’t portes al mercat digital

12 de març de 2017
fob labdig tantagora feina digital

Tantàgora ha obert la convocatòria per al FOP LABdig, un nou programa de suport a la inserció juvenil, pensat per a joves estudiants o que ja hagin acabat els estudis. Aquest programa és gratuït i obert a joves amb interès pel món digital. S’iniciarà el proper mes d’abril a Barcelona. Des del Màster d’Edició Digital t’animem a participar-hi, perquè pot ser una bona oportunitat per al teu futur. Per això et convidem a explorar els detalls de la convocatòria del FOP LABdig 2017.

El FOP LABdig 2017

Què ofereix el FOP?

• Formació en l’àmbit digital (abril i maig)
  • Orientació laboral personalitzada (abril i maig)
  • Machings i solucions digitals per a empreses referents (abril i maig)
  • Pràctiques remunerades de 700€ durant un període de 6 mesos (de juny a novembre)

Els joves que vulguin participar-hi, en quines condicions s’han de trobar?

• Tenir menys de 25 anys
  • Haver finalitzat estudis superiors (poden ser universitaris o FP de grau superior)
  • Donar-se d’alta al sistema de Garantia Juvenil
  • Donar-se d’alta com a demandant de feina del SOC

Què busquen? A quin tipus de jovent va dirigit?
Informàtics, programadors, escriptors, guionistes, editors, pedagogs, il·lustradors, dissenyadors gràfics, periodistes, creatius, tècnics audiovisuals, enginyers, animadors gràfics o graduats de qualsevol altra disciplina relacionada amb el món cultural i/o tecnològic.

Què s’ha de fer per inscriure’s?
1. Els interessats poden fer la inscripció abans del 31 de març omplint el formulari.

Un cop rebin el formulari, es posaran en contacte amb tu perquè els enviïs la següent documentació:

1. Presentar tota la documentació necessària abans del 31 de març. En cas contrari la sol·licitud no es podrà acceptar.
    – Certificat de Garantia Juvenil validat
    – Certificat de demandant de feina al SOC
    – Títol universitari

Per si és del teu interès, adjuntem un dossier amb informació detallada del programa FOP LABdig. Molta sort!