Sociolinguistics Summer School 8 a Barcelona

8 març, 2017

El grup de recerca IdentiCat coorganitza la Sociolinguistics Summer School 8, que se celebrarà a Barcelona del 4 al 7 de juliol. Aquesta escola d’estiu és un punt de trobada anual a escala internacional en què estudiants de màster i de doctorat en sociolingüística i antropologia lingüística presenten els primers resultats de les seves recerques.

A més, els assistents podran participar tant de les sessions plenàries com dels tallers de formació específics conduïts per investigadors de referència en el seu àmbit. Els estudiants de doctorat Marina Massaguer i Avel·lí Flors-Mas organitzen l’esdeveniment, mentre que els professors Joan Pujolar i Maite Puigdevall formen part del comitè científic. Pujolar, a més, hi participa com a ponent principal.