Iago González i Avel·lí Flors-Mas participen en la Sociolinguistics Summer School 5

26 octubre, 2015

Avel·lí Flors-Mas hi ha presentat una comunicació sobre les tries lingüístiques dels adolescents catalans i valencians i Iago Gonzàlez una comunicació sobre el paisatge lingüístic de Vigo, a Galícia.

La cinquena edició de la Sociolinguistics Summer School s’ha celebrat entre el 28 i el 31 de juliol de 2014 a la University College Dublin, Irlanda, i ha aplegat estudiants i investigadors de diferents llocs d’Europa amb un programa que combinava conferències i tallers a càrrec de Hellen Kelly Holmes, Robert Lawson, Daniel Ezra Johnson i Diarmait Mac Giolla Chríost amb una vintena de presentacions d’estudiants.

La presentació d’Avel·lí Flors-Mas portava per títol “Comparing language-in-education policies in Catalonia and Valencia: Consequences on language choice and linguistic identifications of secondary school students”, i la de Iago Gonzàlez “The presence of a minority language in the linguistic landscape: The case of Galician in the urban landscape of Vigo”.

Podeu consultar el programa complet de la SSS5 en aquest enllaç.