Grup de recerca interdisciplinària sobre les TIC

Destacats

Distincions i reconeixements:

Mitjans, blogs, vídeos i entrevistes més recents:

Torrent-Sellens, J. (2022). Transformación digital y sostenibilidad de la industria ¿Hacia el triple resultado económico, social y ambiental? Conferencia Innovation Forum APA Expo by R+T. Barcelona:  20 d’octubre.

Torrent-Sellens, J. (2021). Economia, justícia social, ocupació i transformació digital (minuts 14 a 48). Conferència sobre el futur d’Europa. Departament d’Acció Exterior i Govern Obert. Vilanova i la Geltrú: 15 de desembre.

Torrent-Sellens, J. (2021). La irrupció de l’economia col·laborativa: transformacions i impactes (a partir de 1h 40′). Nit Europea de la Recerca. Ajuntament de Barcelona. Barcelona: 21 de setembre.

Torrent-Sellens, J. (2021). Economías colaborativas de plataforma. Transformación digital para “re-evolucionar” al capitalismo. Webinar: Economía colaborativa. Mitos y realidades de un concepto transformador. Universitat Oberta de Catalunya. Barcelona: 17 June.

Torrent-Sellens, J. (2021). ¿Es posible el desarrollo sostenible? Una visión económica crítica sobre la validez de los ODS. Webinar: El desarrollo sostenible y los ODS. Universitat Oberta de Catalunya. Barcelona: 14 April.

Torrent-Sellens, J. (2012-actualitat). Articles d’opinió a L’Econòmic El Punt Avui. El Punt Avui. Barcelona.

Torrent-Sellens, J. (2020-actualitat). Aportacions al blog divulgatiu The Conversation.

1. ¿Serán las plataformas digitales las nuevas fábricas del siglo XXI?

Torrent-Sellens, J. (2018-actualitat). Aportacions al blog dels Estudis d’Economia i Empresa. Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

1. L’economia col·laborativa com a palanca de progrés i sostenibilitat en temps de pandèmia.
  2. Economia post-COVID-19: Reestructuració o reconfiguració?
  3. Reptes econòmics de la intel·ligència artificial.
  4. Give a little-gig.

Torrent-Sellens, J. (2020). Economía del conocimiento, nueva oleada digital y sindemia COVID-19. Webinar: Conectando ideas y personas. Universidad de Buenos Aires. Buenos Aires: 30 November.

Torrent-Sellens, J. (2020). Entrevista sobre la Universitat Empresa de Catalunya a Empresa x Tots. TV Girona. Girona: 15 January.

Torrent-Sellens, J. (2019). Transformación digital, empresa y empleo: ideas, evidencias y corolarios desde la investigación económica. Conferencia. Jornada Transformación digital y competitividad: Nuevos retos para las empresas en el s. XXI. Inauguración Punto UOC Donostia/San Sebastián. Universitat Oberta de Catalunya and Impact Hub. Donostia: 5 July.

Torrent-Sellens, J. (2019). Efectes econòmics de la segona onada digital. Vídeos Sharing Economy. Universitat Oberta de Catalunya. Barcelona: 19 February.

Torrent-Sellens, J. (2018). Transformació digital i intel·ligència artificial. Conferència. Presentació Eix 13 3r Congrés Economia i Empresa de Catalunya. Col·legi d’Economistes de Catalunya. Barcelona: 19 April.