CADENA SER – A VIVIR QUE SON DOS DÍAS

07/06/2020

El día 23 de maig de 2020, la professora Ana Jiménez-Zarco, Titular d’Universitat a la Universitat Oberta de Catalunya, i Investigadora Sènior de l’I2TIC, parla en a Vivir que son 2 dia, (Cadena Ser), sobre els canvis en la forma de consumir, una vegada desconfinats després de la crisi sanitària del Covid19

Autor / Autora
Professora Agregada en les àrees de Màrqueting i innovació i directora del Màster Universitari de Màrqueting Digital de la UOC. Professora associada a l’ICADE BS, i membre de l’Advisory Board of IFPASA, a l'American Research Foundationi participa com, a més de participar com a avaluadora del programa Marie Sklodowska-Curie Actions Innovative Training Networks' de la UE. La seva recerca se centra en les àrees d’adopció i difusió d’innovacions, experiència de client i usuari, i emprenedoria femenina. És autora de gran nombre d’articles i capítols publicats en revistes i llibres d’àmbit internacional.