Selecció de docents d’estudis catalans a l’exterior 2012

18 de maig de 2012

Del 18 de maig a l’1 de juny estarà obert el termini de presentació de sol·licituds per a la convocatòria de selecció de professorat de català a les universitats de fora del domini lingüístic de la llengua catalana per al curs 2012-2013 organitzada per l’Institut Ramon Llull. Amb aquesta convocatòria s’inicia el procés de selecció dels futurs docents d’estudis catalans a universitats d’Alemanya, Bèlgica, Estat espanyol, Estats Units, França, Itàlia i Regne Unit.

El termini de presentació de sol·licituds és del 18 de maig a l’1 de juny de 2012.

Caldrà que les persones aspirants emplenin el formulari en línia disponible al web de l’Institut Ramon Llull, on hi ha també les bases de la convocatòria, i adjuntin la documentació requerida.

Blog del Grau de Llengua i Literatura Catalanes de la UOC.
Etiquetes