Literatura catalana: lectures en veu alta a la xarxa.

5 de juliol de 2012

Durant el mes d’abril d’aquest any, el portal de literatura catalana de la UOC lletrA va engegar una campanya per compartir lectures en veu alta a través de la xarxa: el projecte “Un Sant Jordi ple de veus”. Ara, totes les lectures recollides es poden escoltar al web del projecte.

A més, les lectures de textos o autors esmentats a lletrA s’han afegit al nou apartat “Els lectors llegeixen”, que trobareu dins la pestanya “Tast de textos” de les pàgines d’autor o obra corresponents. Podeu escoltar, per exemple, alguns contes de Pere Calders llegits per en Joan Pujolar, professor de Llengua i literatura catalanes de la UOC, o un fragment de La plaça del Diamant llegit per la Marga Vives, estudiant del grau .

Blog del Grau de Llengua i Literatura Catalanes de la UOC.
Etiquetes