Presentació de la professora visitant Carla Jonsson

27 octubre, 2015

Carla Jonsson
El proper dijous 29 d’octubre la professora visitant Carla Jonsson, de la Universitat d’Estocolm, farà una presentació sobre Language policies and language use in the workplace.

La presentació se centra en les polítiques lingüístiques en una escola internacional de Secundària a Suècia i en les conseqüències que tenen aquestes polítiques per al personal, és a dir , els professors, en la seva vida laboral diària. El document vol contribuir a la comprensió de les polítiques lingüístiques , tant en un entorn educatiu com en un entorn laboral. En l’anàlisi, es discuteixen l’estat i els rols atribuïts a diferents idiomes (anglès, suec i altres).

Carla Jonsson és Professora Assistent i Investigadora al Centre d’Investigació sobre el bilingüisme a la Universitat d’Estocolm. Ha treballat en temes de bilingüisme entre les minories regionals i d’immigrants, així com la pedagogia intercultural i l’aprenentatge intercultural en l’ensenyament d’idiomes.

La presentació tindrà lloc dijous 29 d’octubre a les 12:00 a la sala -103 de la Seu UOC Tibidabo