Reprenem la sessió d’acollida presencial amb el gerent al 22@

15/07/2020

Aquest dimarts, 14 de juliol, s’ha celebrat la primera activitat presencial a la UOC per donar la benvinguda al personal que s’ha incorporat a la Universitat amb contracte indefinit o de llarga durada. Concretament, quinze persones han assistit a la sessió institucional amb el gerent, Antoni Cahner, a l’edifici del 22@.

La sessió era prevista per al mes de maig, però va quedar posposada a causa de la crisi sanitària provocada per la COVID-19. La trobada s’ha dut a terme seguint en tot moment les mesures de prevenció i protecció que recomanen les autoritats sanitàries, com el rentat de mans amb gel hidroalcohòlic, la distància interpersonal d’1,5 metres i l’ús obligatori de mascareta.

En aquesta sessió, Cahner ha presentat el model de negoci de la Universitat, el seu funcionament i el Pla estratègic 2017-2020. Actualment, s’estan prioritzant diverses accions i projectes d’aquest pla amb la finalitat de donar resposta al nou context i adaptar l’estratègia de la Universitat a la situació d’excepcionalitat en què ens trobem.

Amb aquesta trobada s’acaba el procés d’acollida, que consta de quatre fases: l’acollida presencial, l’autoacollida (espai de benvinguda, joc de benvinguda i formació en prevenció de riscos laborals), les sessions institucionals amb el rector i el gerent i la subvenció del 100 % de la matrícula d’una assignatura lliure, que implica la possibilitat de viure l’experiència d’estudiar a la UOC.

Us donem la benvinguda a la UOC i us desitgem molts èxits!

• Marco Calabria (Estudis de Ciències de la Salut)
  • Lorena Astrid Cortés (Centre d’Assessorament Telefònic)
  • Anna Delgado (Centre d’Assessorament Telefònic)
  • Dalilis Escobar (Estudis d’Economia i Empresa)