Coneix les persones que s’han incorporat recentment a la UOC!

03/03/2022

Una dotzena de persones van assistir el dijous 24 de febrer a una nova sessió d’acollida institucional amb el rector, Josep A. Planell, juntament amb el gerent, Antoni Cahner.

Vols saber qui són? Tot seguit els posem cares!

• Ariadna Obré (Àrea de Màrqueting)
  • Luciano Lozano (Àrea de Màrqueting)
  • Jesús Llenas (Àrea de Màrqueting)
  • Montse Solà (Centre d’Assessorament Telefònic)
  • Larissa Gómez (Centre d’Assessorament Telefònic)
  • Jonathan Izquierdo (Centre d’Assessorament Telefònic)
  • Sergi Puig (Àrea d’Assessoria Jurídica)
  • Júlia Pelejà (Àrea d’Assessoria Jurídica)
  • Jordi Rosell (Serveis Acadèmics)
  • José Ramon Lario (Àrea de Tecnologia)
  • Gemma Jordà (eLearning Innovation Center)
  • Txell Perera (Serveis d’Orientació i Carrera Professional)

Aquesta trobada forma part del programa d’acollida i té lloc un cop al mes per donar la benvinguda a les persones que s’han incorporat a la UOC amb un contracte de llarga durada o d’estructura i que, per tant, passen a formar part de la nostra organització.

En aquesta sessió, el rector va destacar l’èxit del model educatiu de la UOC. També ha explicat que el fet de ser una universitat pública amb gestió privada ens permet continuar creixent i incorporar nou talent, i com la COVID-19 ens ha obligat a replantejar-nos moltes coses, entre les quals hi ha una nova manera de treballar.

De la missió de la Universitat, del nostre model de negoci (model prisma – model quàdruple hèlix) i dels col·lectius que formen la UOC (els estudis, els centres de recerca i el col·lectiu de gestió) va parlar-ne el gerent, Antoni Cahner.

En acabar les exposicions va haver-hi un torn obert de paraula en el qual les persones que van participar en la sessió van poder expressar els seus dubtes i comentaris.

Us donem la benvinguda a tots i totes i us desitgem molts èxits a la UOC!