Donem la benvinguda a les noves incorporacions a la UOC!

03/06/2021

Hem tancat el mes de maig donant la benvinguda a les persones que s’han incorporat a la UOC amb un contracte de llarga durada o d’estructura i que, per tant, passen a formar part de la nostra organització.

Així, el dimecres 26 de maig va tenir lloc una nova sessió d’acollida institucional amb el rector, Josep A. Planell, i el Consell de Direcció a la qual van assistir 16 persones:

• Anna Delclòs (Àrea de Desenvolupament Corporatiu)
  • Àlex Casanovas (Àrea de Tecnologia)
  • Alba Pueyo (Àrea de Comunicació)
  • Mariana Sanz (Àrea de Biblioteca i Recursos d’Aprenentatge)
  • Gloria Rubio (Àrea de Tecnologia)
  • Begoña Aguilera (Àrea de Biblioteca i Recursos d’Aprenentatge)
  • Mireia Flaquer (UOC X)
  • Laura Gómez (Àrea de Màrqueting)
  • Iris Cabrera (Àrea de Màrqueting)
  • Mireia López (Gabinet de Rectorat i Relacions Institucionals)
  • Maria Serena (Gabinet de Rectorat i Relacions Institucionals)
  • Alba Sentís (Centre d’Assessorament Telefònic)
  • Lorena Rodríguez (Centre d’Assessorament Telefònic)
  • Paula León (Centre d’Assessorament Telefònic)
  • Cristina Pujol (Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació)
  • Cristina Mumbardó (Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació)

En aquesta trobada, que té lloc un cop al mes, el rector ha destacat l’èxit del model educatiu de la UOC. També ha explicat que el fet de ser una universitat pública amb gestió privada ens permet continuar creixent i incorporar nou talent, i com la COVID-19 ens ha obligat a replantejar-nos moltes coses, entre les quals hi ha una nova manera de treballar. De la missió de la Universitat, del nostre model de negoci (model prisma – model quàdruple hèlix) i dels col·lectius que formen la UOC (els estudis, els centres de recerca i el col·lectiu de gestió) n’ha parlat el gerent, Antoni Cahner.

Marta Aymerich, vicerectora de Planificació Estratègica i Recerca, ha explicat els principals reptes del Pla estratègic i l’ecosistema de recerca a la UOC. Per la seva banda, el vicerector de Docència i Aprenentatge, Carles Sigalés, ha explicat la funció docent i el perfil del nostre professorat.

Posteriorment, el dijous 27 de maig, va tenir lloc una sessió d’acollida institucional amb el gerent, Antoni Cahner, en què va explicar el model de gestió i el model educatiu de la UOC i a la qual van assistir 40 persones:

En acabar les exposicions va haver-hi un torn obert de paraula en el qual les persones que van participar en la sessió van poder expressar els seus dubtes i comentaris.

Us donem la benvinguda a tots i totes i us desitgem molts èxits a la UOC!