Coorganitzem un cicle per millorar l’educació del futur amb la IAU. Participa-hi!

01/06/2021

En el context de profunda transformació encetat per la pandèmia, coorganitzem, juntament amb l’Associació Internacional d’Universitats (IAU), un cicle per investigar quins canvis s’han d’impulsar per tal de millorar l’educació del futur, les IAU-UOC series: Innovative education for unshaped futures (IE4UF).

Es tracta d’un cicle de sis seminaris web comissionat pel director de la Càtedra UNESCO d’Educació i Tecnologia per al Canvi Social, catedràtic dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació i investigador del grup de recerca Edul@b, Albert Sangrà, que començarà el dijous 10 de juny amb el primer seminari web.

Encara no t’hi has apuntat? Inscriu-t’hi aquí, encara hi ets a temps!

10 de juny, 13 h (CEST)
Return to Campus: Making sense of (innovative) hybrid teaching and learning

Paraules d’obertura a càrrec de Josep A. Planell, rector de la UOC. La sessió inaugural del cicle explorarà l’educació híbrida amb una voluntat innovadora.

Quines són les últimes novetats i desenvolupaments del blended learning? Quin és el seu potencial? Albert Sangrà conversarà amb Liz Johnson, vicerectora d’Educació de la Universitat Deakin (Austràlia).

La conversa la moderarà Trine Jensen, responsable d’Educació Superior i Transformació Digital a la IAU.

L’endemà hi haurà un debat o policy dialogue obert al públic (amb un límit de trenta persones).

11 de juny, 14.30 h (CEST)
Sessió de diàleg posterior

Inscriu-t’hi aquí.

Consulta aquí la programació completa del cicle i no te’n perdis cap sessió!