Contribuïm a l’ODS 4: educació de qualitat

27/01/2022

Amb motiu del Dia Internacional de l’Educació, que va tenir lloc el dilluns 24 de gener, no podem deixar passar l’oportunitat de recordar quina és la nostra missió: oferir oportunitats d’aprenentatge al llarg de la vida a tothom, independentment de quines siguin les seves circumstàncies.

Avui dia, el nostre compromís amb la transformació social i l’evolució cap a societats més sostenibles i justes continua més vigent que mai. I és que, gràcies a l’aprenentatge en línia de qualitat, podem contribuir a l’objectiu de desenvolupament sostenible (ODS) número 4, educació de qualitat.

Un model educatiu propi

El nostre model educatiu, el tret distintiu principal de la Universitat des que vam néixer fa 25 anys com a capdavanters en la formació en línia, té la voluntat de respondre de manera adequada a les necessitats educatives de les persones i aprofitar al màxim el potencial que ofereixen la xarxa i les tecnologies per aprendre en un entorn flexible.

A la vegada, gira al voltant de contextos d’aprenentatge que combinen diversos recursos i dinàmiques de treball basades en l’acompanyament de l’equip docent i la interacció amb els companys i companyes. L’estudiant i la seva activitat d’aprenentatge són el centre de l’activitat formativa.

Sis mètodes per fomentar l’aprenentatge actiu

Des de @uocuniversitat ens comparteixen sis mètodes per fomentar l’aprenentatge actiu, un model que converteix l’estudiant en el protagonista del seu propi aprenentatge. Descobreix-los aquí