Com ha afectat la COVID-19 l’entorn universitari?

09/06/2020

Quin impacte ha tingut la crisi sanitària de la COVID-19 en la salut i el benestar de les persones específicament de la comunitat universitària?

L’enquesta “The LockedDown s’adreça a tot el personal universitari i analitza, entre altres aspectes, les conseqüències que han tingut en l’àmbit educatiu les mesures de confinament aplicades pels diferents països.

Tant si formes part del personal de gestió com del personal docent investigador, pots participar en aquest estudi global que lidera la London School of Economics and Political Science (LSE) en col·laboració amb universitats d’arreu del món, entre les quals hi ha la UOC, que hi participa fent difusió de l’enquesta.

>> Respon l’enquesta. No trigaràs més de 10 minuts!

Les preguntes avaluaran específicament com les mesures per combatre aquesta pandèmia han afectat el procés educatiu, l’avaluació dels estudis, la cerca de feina i les oportunitats professionals i la salut i el benestar dels membres de la comunitat universitària. Ho explica Eva Rimbau, professora dels Estudis d’Economia i Empresa, en aquest article de UOC News.