Apunta’t al concurs per cantar el nou ‘Gaudeamus igitur’!

18/01/2021

Ets dels que canten a la dutxa o a l’ascensor? Qualsevol ocasió és bona per treure un do de pit? Doncs no dubtis gens a apuntar-te al concurs per formar part del cor que cantarà un nou Gaudeamus igitur. No calen estudis musicals ni experiència, només les ganes de cantar!

Si ja t’has inscrit per formar part del cor participatiu que cantarà el nou Gaudeamus igitur, recorda que cal que enviïs l’autoenregistrament!

Com que commemorem els 25 anys de la Universitat, hem pensat que és una bona ocasió per renovar l’himne universitari que escoltem a les graduacions. N’hem fet un nou arranjament i necessitem veus de la comunitat UOC per cantar-lo.

Ens agradaria que el cor fos tan divers com nosaltres. Per això convidem a participar-hi tant estudiants com professorat, alumni i l’equip propi de la Universitat.

Primer cal inscriure’s aquí.

Un cop t’hi inscriguis rebràs un correu electrònic amb més informació, material sonor i les partitures, i compartirem amb tu l’enllaç a un segon formulari per enviar-nos un autoenregistrament.

Amb l’autoenregistrament, el jurat resoldrà si convé que alguns participants facin una audició. El cor serà de vint persones. Després vindran els assajos i la gravació en un estudi professional.

A més, també gravarem un videoclip del Gaudeamus igitur. Serà el que es projectarà en els pròxims actes de graduació.

Som conscients que la crisi de la COVID-19 ens afecta de ple. Ens adaptarem a les condicions del moment per portar a terme els assajos i l’enregistrament amb la màxima seguretat.

Pots consultar les bases aquí.