Impulsant l’advocacia del futur

1 març, 2024
webinar abogacía del futuro

Els Estudis de Dret i Ciència Política de la Universitat Oberta de Catalunya i la Fundación Mutualidad, organitzen el seminari web “Impulsant l’advocacia del futur”, que tindrà lloc el pròxim dimecres 6 de març a les 17:30h CET. Pots inscriure’t a aquest enllaç.

Durant la sessió explicarem la col·laboració que tenim des de la UOC amb la Fundación Mutualidad i que permet als nostres estudiants accedir a beques i diferents premis. Concretament, es presentaran les Beques Càtedra destinades a finançar la matrícula del Màster d’Advocacia i Procura de la UOC i el Premio Lab Emprendimiento Jurídico, un programa dissenyat per estimular el talent emprenedor i la cultura d’innovació al món legal.

Comptarem amb estudiants de la UOC que han estat beneficiaris de les beques, així com amb el guanyador de la passada edició del Lab Emprendimiento Jurídico, que ens explicaran la seva experiència i com accedir-hi i participar-hi.

Programa

17:30h.-17:40h.- Presentació institucional: Apostant pels advocats/des del futur.

17:40h.-17:55h.- Lab Emprendimiento Jurídico 2024, te’l perdràs?

• Susana Santos. Tècnica de Programes Fundación Mutualidad Abogacía
  • Testimoni Participant Lab 2023