Convocatòria de cinc places de recerca del programa Investigo

19 setembre, 2022
programa-investigo

Els Estudis d’Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya ofereixen 5 places de recerca (2 postdocs i 3 predocs) a diferents grups de recerca dels Estudis, en el marc del programa Investigo.

El programa Investigo té com a objectiu la concessió d’ajuts per a la contractació de persones joves (menors de 30 anys) demandants d’ocupació per al desenvolupament i execució de funcions, tasques i iniciatives de recerca i innovació, contractades en qualitat de:

1. Personal investigador amb el títol de doctor.
  2. Personal tecnòleg.
  3. Personal tècnic de recerca, desenvolupament o innovació.

A la Universitat Oberta de Catalunya s’ofereixen un total de 13 places, cinc de les quals han estat atorgades als EEE.

Les places són les següents:

Postdoctoral Research Fellow in collaborative / platform economy

Postdoctoral Research Fellow (Sustainability, Management & Transport Research Group [SUMAT])

Research Technician (Digital Business Research Group [DIGIBIZ])

Research Assistant (New Perspectives on Tourism an Leisure Research Group [NOUTUR])

Research Assistant (Management and ELearning Research Group [MeL])

Pots consultar totes les ofertes al portal de la UOC en aquest enllaç.

Els perfils i les funcions d’aquest tipus de contractes estan descrits a la convocatòria.

La durada dels contractes serà de 24 mesos.

El termini per presentar les sol·licituds finalitza el 30 de setembre.