L’AQU acredita per cinc anys més el MUDEE UOC-EADA

22 febrer, 2024
mudee-uoc-eada

L’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) ha acreditat favorablement per a cinc anys més el Màster Universitari de Direcció Executiva d’Empreses (MBA Online) de la UOC i EADA.

El tribunal extern de l’AQU ha fet arribar informes amb una valoració de cada estàndard i subestàndard, fortaleses i bones pràctiques identificades, els requeriments vinculats als estàndards valorats, a més d’altres propostes de millora i recomanacions que la direcció del programa ha pres en consideració.

El MUDEE / MBA, dirigit per David Roman Coy (EADA) i Ramon Gonzàlez Cambray (UOC), incorpora un enfocament innovador i pràctic, que permet satisfer les necessitats més exigents de les empreses i dels professionals en l’àmbit directiu. El participant adquireix eines i capacitats per a superar amb èxit els desafiaments actuals de l’entorn, potenciant les seves habilitats de lideratge i direcció. El programa MBA facilita la promoció professional dels estudiants i preparar per afrontar el futur amb confiança, impulsant el valor i la competitivitat de les organitzacions on aporten el seu valor.

La Direcció acadèmica del MUDEE / MBA, amb una visió clara i perseverant per a l’excel·lència, vol agrair i donar l’enhorabona a tot l’equip tot celebrant l’obtenció de l’acreditació AQU com un reconeixement per a l’equip docent, l’equip de gestió i per als graduats i estudiants en actiu del programa.

Sobre l’AQU

L’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, AQU Catalunya, és l’instrument principal per a la promoció i l’avaluació de la qualitat en el sistema universitari català. AQU Catalunya té com a objectiu l’avaluació, l’acreditació i la certificació de la qualitat en l’àmbit de les universitats i dels centres d’ensenyament superior de Catalunya (ensenyaments, professorat, centres i serveis).

Etiquetes