Nova convocatòria de pràctiques curriculars

21 desembre, 2022
Convocatòria de pràctiques curriculars

Ja està disponible a Campus/Tràmits/Pràctiques curriculars tota la informació de la Campanya de Pràctiques per al pròxim semestre.

Les pràctiques curriculars donen a l’estudiant l’oportunitat de fer una immersió en el món professional, i d’aplicar de manera integrada i consolidar el conjunt de competències i aprenentatges que ha treballat al llarg de l’itinerari formatiu en una titulació específica.

Durant la realització de les pràctiques, l’estudiant disposa d’un seguiment docent personalitzat mitjançant un professional que actua com a tutor de centre de pràctiques i un professor que actua com a tutor acadèmic, que asseguren que les pràctiques es duen a terme seguint el projecte formatiu acordat.

Així doncs, a partir del dia 25 de gener, l’estudiantat podrà consultar i aplicar a les ofertes que ens facin arribar les organitzacions i aplicar a les que siguin del seu interès, però si decidiu buscar-les vosaltres mateixos (i així garantir que s’adeqüen als vostres interessos professionals i requisits personals), ja és moment de començar a fer-ho, doncs el procés pot demorar unes setmanes. Si aquest és el vostre cas, consulteu aquest document que us serà de molta utilitat.

Si ets una organització i vols publicar la teva oferta, segueix aquestes breus instruccions.

Professora coordinadora de les assignatures de pràctiques dels programes oficials de Grau i Màster dels Estudis d'Economia i Empresa de la Universitat Oberta de Catalunya UOC. A més, és experta en el desenvolupament de talent i l'ocupabilitat a través de l'aprenentatge formal i no formal.