Vols fer de voluntari UOC en el Gran Recapte d’Aliments?

12/11/2015

Vols fer de voluntari UOC en el Gran Recapte d’Aliments?

Com ja és habitual els darrers anys, la UOC col·labora en el Gran Recapte d’Aliments, una iniciativa del Banc dels Aliments per a recollir i distribuir aliments gratuïtament entre les persones que en necessiten. Aquest 2015 es farà els dies 27 i 28 de novembre, majoritàriament a supermercats i mercats d’arreu de Catalunya, però també per mitjà d’associacions i organitzacions que s’hi han adherit, com és el cas de la UOC. A més del fet que la UOC reculli aliments a les seves instal·lacions, des de la nostra universitat volem fer una crida a captar voluntaris per al Gran Recapte d’Aliments entre els membres de l’equip propi i d’Alumni de la UOC.

Tasques que s’han de fer com a voluntari

La tasca de voluntariat és de dos tipus: desplaçar-se a un supermercat on es fa recollida d’aliments durant el 27 i el 28 de novembre o fer la classificació dels aliments un cop arriben a una de les múltiples seus que té el Banc dels Aliments. Aquesta segona tasca es pot allargar dues o tres setmanes.

Els qui vulgueu fer de voluntaris us hi podeu apuntar en aquest enllaç. Si algú hi vol participar amb els companys de la UOC o en família també pot escriure a la Mireia Barrera (mbarrerar@uoc.edu), de l’Àrea de Persones, que gestionarà la inscripció conjunta.

Accions incloses en la Setmana pel Dret a l’Alimentació

Tant la recollida d’aliments com la crida de voluntaris són accions incloses en la Setmana pel Dret a l’Alimentació que tindrà lloc a la UOC del 23 de novembre a l’1 de desembre i en què hi ha implicats diversos estudis i àrees de la Universitat. Aviat us en donarem més detalls.

Tècnica de Comunicació Corporativa.