Col·labora amb El Gran Recapte d’Aliments!

25/11/2014

Col·labora amb El Gran Recapte d’Aliments!

Des d’aquest dimarts 25 de novembre i fins al dimarts que ve, 2 de desembre, trobaràs a totes les seus de la UOC –just a les recepcions– caixes per a dipositar-hi aliments. Quin és l’objectiu? Col·laborar en la campanya El Gran Recapte d’Aliments, que des de fa anys impulsa el Banc dels Aliments i a la qual s’ha sumat la UOC. El propòsit és recollir i distribuir aliments per a lluitar contra la fam de les persones més properes, i aprofundir en l’aposta de la Universitat per la responsabilitat social.

La crida a participar en El Gran Recapte d’Aliments no es limita a l’equip propi sinó que també arriba als estudiants, al personal docent col·laborador i també als membres d’Alumni. El propòsit és involucrar tots els col·lectius de la universitat en la recollida d’aliments. Per això, hi participaran totes les seus que la UOC té tant a Catalunya com a la resta d’Espanya.

Quins són els aliments més adients per a la donació?

La recol·lecta té un format molt senzill: només cal dipositar els aliments en les capses instal·lades a les recepcions dels edificis UOC, que estaran pertinentment indicades amb cartells sobre la campanya. Els aliments més adequats per a fer la donació són llegums secs, oli, llet, llaunes de conserva de peix i aliments infantils, que tenen un alt valor nutritiu, bàsic en l’alimentació de les persones.

A banda de les desenes d’associacions i organitzacions que recolliran aliments a les seves instal·lacions, com és el cas de la UOC, el pilar central de la campanya es farà per mitjà de supermercats i mercats on el Banc dels Aliments instal·larà punts de recol·lecta el 29 i 30 de novembre. Només a Catalunya, el repte és recollir 3 milions de quilos d’aliments.

Més de 3 milions de quilos d’aliments

El Gran Recapte d’Aliments és una campanya de recollida d’aliments bàsics per a aconseguir que les persones més necessitades d’aquí rebin ajuda alimentària. La campanya d’El Gran Recapte es du a terme amb l’objectiu de donar resposta a les urgències alimentàries de les persones més necessitades de casa nostra.

A Catalunya, El Gran Recapte d’Aliments del 2013 va recollir 3.634.000 quilos. La fita per a l’edició del 2013 és tornar a superar els 3 milions de quilos gràcies a la col·laboració de 20.000 voluntaris.

Tècnica de Comunicació Corporativa.