Més de 40 persones assisteixen a la segona sessió de benvinguda institucional en línia amb el gerent

03/03/2021

El passat 25 de febrer va tenir lloc la segona sessió d’acollida institucional en línia amb el gerent de la UOC, Antoni Cahner. Hi van assistir 42 persones que s’havien incorporat a la Universitat amb contracte d’estructura o de llarga durada i que al gener ja havien participat en la primera sessió de benvinguda institucional amb el Consell de Direcció.

Amb aquesta segona sessió donem per tancada la seva acollida i els desitgem molts èxits a la UOC!

El model de la UOC

El director de l’Àrea de Persones, José Miguel de la Dehesa, va participar en aquesta sessió per parlar sobre el programa d’acollida de la UOC, un programa que té per objectiu assegurar que les noves incorporacions sàpiguen com som i com treballem i que s’integrin a la Universitat i a la seva cultura de manera plena i satisfactòria.

Sobre els models de gestió i de governança de la UOC, que ens permeten ser flexibles i competitius, en va parlar el gerent, Antoni Cahner, que també va explicar el detall del model educatiu, que és el que ens fa únics.

Al final hi va haver un torn obert de paraules, en el qual les persones que van participar en la sessió van poder expressar les seves impressions i comentaris. Igualment, ens han fet arribar la seva valoració de la sessió per mitjà d’un qüestionari anònim en què han valorat positivament l’agilitat de la presentació, la claredat de l’exposició i el torn obert de paraules. Sobre la sessió, han destacat que “aporta un bon detall de la foto actual i de l’estratègia a seguir”, “és molt rellevant per conèixer l’organització de què formes part” i “ofereix una visió global dels objectius i les visions que té pensats la UOC”.