L’experiència a la UOC explicada en primera persona

16/02/2022

Al llarg dels mesos de febrer i març tindran lloc els esperats actes de graduació de l’alumnat que ha acabat els estudis durant els cursos 2019-2020 i 2020-2021. Un total de 18.000 alumnes, els de les dues promocions de la pandèmia, tenen l’oportunitat d’assistir a unes cerimònies en format híbrid. Per primera vegada en la història de la UOC, i en el marc de la commemoració del 25è. aniversari de la Universitat, s’hi podrà assistir presencialment ―a Barcelona el 5 i el 19 de febrer, i a Madrid el 7 de març― o connectar-s’hi per Zoom.

Els graduats i graduades són al centre d’un acte marcat per les experiències vitals que expliquen els mateixos protagonistes. Però la seva participació no s’acaba aquí, ja que també poden aportar el seu testimoni al portal web de les graduacions, on hi ha tota la informació dels actes d’enguany. Només cal que es gravin en un vídeo d’uns tres minuts, aproximadament, i des de casa seva. Volem saber qui són, què han estudiat i per què, però, sobretot, què els ha significat la UOC tant en l’àmbit personal com en el professional. Entrant a la pestanya Espai de testimonials, accediràs a la sala futurista que aglutina els diferents testimonials agrupats per àmbits d’estudi i per promocions.

Si coneixes algun alumni, convida’l a enregistrar el seu testimoni en primera persona!