L’eHealth Center ja té dos anys!

30/10/2019

Per Imma Alberch

El passat 27 de juny l’eHealth Center va fer dos anys. Sens dubte, ha estat un període clau per a l’arrencada del centre com a organisme impulsor de la recerca, la innovació i la formació en salut digital a la UOC.

Durant aquest període hem tingut l’ocasió de participar en projectes de recerca amb firmes com DKV o amb el Baròmetre de la Salut de la revista Muy Interesante.

També hem impulsat el H-appy Hour, un grup de treball sobre aplicacions de salut per als membres de l’equip propi de la UOC, i hem rebut alguna visita de doctorands que s’han interessat per fer estades de recerca amb nosaltres.

Finalment, hem participat en l’organització de diversos congressos, com l’mHealth Barcelona Conference, que organitzem conjuntament amb la Fundació iSYS, o la Jornada eSalud: realidades y retos de futuro, en col·laboració amb l’Escola Andalusa de Salut Pública. Recentment, hem pogut participar en el I Congrés sobre el Dret a l’Autonomia Personal, organitzat per la Confederació Espanyola de Persones amb Discapacitat Física i Orgànica (COCEMFE).

Tot això amb la voluntat d’impulsar la recerca i l’intercanvi de coneixement dins i fora de la UOC; facilitar el treball en xarxa i, finalment, catalitzar la salut digital difonent i donant notorietat a l’activitat en recerca, innovació i formació en aquest àmbit que es fa des de la Universitat.

A part del web, ja som presents a Twitter (@eHealthUOC) i editem un butlletí semestral (subscripcions CA | subscripcions EN | subscripcions ES). Us animem a seguir-nos! Nosaltres ens esforçarem perquè aquesta comunitat continuï creixent i puguem seguir treballant conjuntament en l’apassionant món de la salut digital!