Fem l’acollida de les noves incorporacions. Ja els coneixes?

25/10/2019

Una quinzena de treballadores i treballadors van assistir, el dilluns 21 d’octubre, a la sessió d’acollida a Tibidabo amb el rector, Josep A. Planell, juntament amb el gerent, Antoni Cahner, i el vicerector de docència i aprenentatge, Carles Sigalés, que té lloc un cop al mes amb les noves incorporacions amb contracte indefinit o de llarga durada.

El rector va donar la benvinguda a la UOC a tots els assistents, va parlar del model educatiu de la Universitat, que posa l’estudiant al centre i l’acompanya en l’experiència de formar-se al llarg de la vida, i va destacar la funció social de la institució.

Igualment, es va detallar l’estratègia de la UOC per als anys vinents, basada en el creixement i l’aposta ferma per la globalització, amb una clara vocació de contribuir a transformar el món.

En acabar es va obrir un torn de preguntes en què els nous companys van poder compartir impressions amb el rector, el gerent i el vicerector de la Universitat, que van respondre personalment les qüestions que es van plantejar en la sessió.

Aquesta trobada forma part del procés d’acollida, que consta de quatre fases: l’acollida presencial, l’autoacollida (espai de benvinguda, joc de benvinguda i formació en prevenció de riscos laborals), les sessions amb el Comitè de Direcció (CdD), i la subvenció del 100% de la matriculació d’una assignatura lliure, que implica la possibilitat de viure l’experiència d’estudiar a la UOC.

A més, hi ha la sessió institucional que fem amb el gerent dues vegades l’any i les sessions presencials anuals de benvinguda per a professorat.

Us donem la benvinguda a tots i totes i us desitgem molts èxits a la UOC!

• Jeniffer Díaz González (Màrqueting)
  • Sandra Carreras Andres (Centre d’Assessorament Telefònic)
  • Marta Casanovas Romero (Desenvolupament de Persones)
  • Oriol Samaranch Marimon (Servei de Prevenció i Salut Integral)