Donem la benvinguda als nous estudiants de doctorat!

21/10/2021

Amb l’inici del nou curs, 92 investigadors predoctorals s’han incorporat a la comunitat UOC. Per acollir-los, la Universitat va organitzar dos actes virtuals de benvinguda, que es van celebrar el 14 i 15 de setembre.

En el primer acte van participar el director de l’Escola de Doctorat, David Masip, i la vicerectora de Planificació Estratègica i Recerca, Marta Aymerich, que els van donar la benvinguda i els van presentar la Universitat. A continuació, es va obrir un torn de preguntes als doctorands i es van fer trobades grupals amb el director, el responsable i el tutor de cadascun dels programes.

A la sessió del dia 15, que també va comptar amb la presència de Masip, es va explicar el funcionament de diferents serveis i recursos que ofereix la UOC. Així, doncs, Martina Rodríguez, de Serveis de Campus, va presentar el Campus Virtual; Bego Aguilera i Neus Millán, bibliotecàries de suport a la recerca, van parlar de la Biblioteca, i, finalment, José Manuel Godínez, de l’Àrea de Recerca i Innovació, va explicar la tasca que es duu a terme des de Serveis de Suport a la Recerca.

A més, el 14 d’octubre es va organitzar una sessió en línia per resoldre dubtes i fer una visita pel Campus Virtual i la IntraUOC i el dia 21 d’octubre s’ha fet una trobada presencial per ensenyar, a qui ho volgués, els diferents espais habilitats per treballar.

Us desitgem molts èxits a la UOC!