Donem la benvinguda a les noves incorporacions a la UOC!

20/05/2022

El passat dijous 12 de maig va tenir lloc una nova sessió d’acollida institucional en format presencial amb el rector, Josep A. Planell, i una representació del Consell de Direcció.

Donem així la benvinguda a les persones que s’han incorporat a la UOC amb un contracte de llarga durada o d’estructura i que, per tant, passen a formar part de la nostra organització.

Pol Berch (Àrea de Màrqueting)

Raquel Vivar (Serveis d’Ocupació i Carrera Professional)

Consuelo Atalaya (Serveis d’Ocupació i Carrera Professional)

Irene Puente (Serveis d’Ocupació i Carrera Professional)

Patricia Garcia (Serveis d’Ocupació i Carrera Professional)

Imma Alberch (eHealth Center)

Miriam Navarro (Àrea de Persones)

Toni Pera (Centre d’Assessorament Telefònic)

Carolina Fandiño (Centre d’Assessorament Telefònic)

Pablo Vallejo (Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació)

Marc Guinjoan (Estudis de Dret i Ciència Política)

Pau Bossacoma (Estudis de Dret i Ciència Política)

Guillem Farrés (Estudis de Dret i Ciència Política)

Aquesta sessió forma part del procés d’acollida, que consta de quatre fases: l’acollida presencial; l’autoacollida (espai de benvinguda, joc de benvinguda i formació en prevenció de riscos laborals); les sessions amb el rector i el gerent, i la subvenció del 100% de la matriculació d’una assignatura lliure, que implica la possibilitat de viure l’experiència d’estudiar a la UOC.

En aquesta trobada, que té lloc un cop al mes, el rector ha destacat l’èxit del model educatiu de la UOC. També ha explicat que el fet de ser una universitat pública amb gestió privada ens permet continuar creixent i incorporar nou talent, i com la COVID-19 ens ha obligat a replantejar-nos moltes coses, entre les quals hi ha una nova manera de treballar. De la missió de la Universitat, del nostre model de negoci (model prisma – model quàdruple hèlix) i dels col·lectius que formen la UOC (els estudis, els centres de recerca i el col·lectiu de gestió) n’ha parlat el gerent, Antoni Cahner.

Marta Aymerich, vicerectora de Planificació Estratègica i Recerca, ha explicat els principals reptes del Pla estratègic i l’ecosistema de recerca a la UOC. Per la seva banda, el vicerector de Docència i Aprenentatge, Carles Sigalés, ha explicat la funció docent i el perfil del nostre professorat.

En acabar les exposicions va haver-hi un torn obert de paraula en el qual les persones que van participar en la sessió van poder expressar els seus dubtes i comentaris.

Us donem la benvinguda a tots i totes i us desitgem molts èxits a la UOC!