Busquem presentadors per a un nou programa de La UOC en viu! T’hi apuntes?

03/03/2022

Amb un nou format i moltes sorpreses, el mes d’abril tornarà La UOC en viu!, el programa en directe per reconnectar i retrobar-nos amb tot l’equip propi.

I comencem cercant presentadores i presentadors! Així que si t’agrada la interpretació o tens experiència en ràdio o televisió, no ho dubtis i escriu-nos a cominterna@uoc.edu. Perquè qui millor que algú del col·lectiu uoqui per conduir el programa magazín i conèixer i descobrir les persones que formem part de la Universitat? I si tens qualsevol idea o aportació, també seran benvingudes!

Ben aviat us en donarem més detalls. El que sí que podem assegurar és que gaudirem d’una bona estona plegats, com vam fer a les edicions anteriors. Si te les vas perdre, les pots recuperar: