Aprendre a crear un entorn d’aprenentatge inclusiu i enriquidor és possible

28/10/2021

L’educació en línia permet reunir estudiants amb experiències i antecedents molt diversos. Aquesta diversitat enriqueix les aules i, per aquest motiu, cal reivindicar-la.

Com podeu adoptar i aprofitar aquesta diversitat com a professors? Quines eines i consells us poden servir per gestionar-la?

Els Estudis d’Economia i Empresa i l’Àrea de Globalització i Cooperació us conviden al seminari web Com crear un entorn d’aprenentatge virtual inclusiu, que tindrà lloc dimecres que ve, 3 de novembre, a les 15 h (CET). A partir de la recerca i la pràctica, s’hi exploraran enfocaments pedagògics per crear un espai inclusiu en línia que permeti al professorat respondre a la diversitat de les seves aules.

Per poder seguir l’acte en directe, cal inscriure-s’hi aquí.

Alexandra Sedlovskaya

Alexandra Sedlovskaya, experta en gestió de la diversitat i inclusió en el món educatiu, oferirà les claus per crear un entorn d’aprenentatge inclusiu i enriquidor a les aules i explorarà, a partir de la recerca i la pràctica, els diferents enfocaments pedagògics per crear una aula inclusiva en línia que permeti avançar en l’aprenentatge individual.

Sedlovskaya és directora associada del C. Roland Christensen Center for Teaching and Learning de la Harvard Business School. La seva tasca consisteix a dissenyar i executar recerques relacionades amb la gestió de l’educació i les pedagogies que donen suport a l’aprenentatge centrat en els participants.

Aposta per la inclusió

Aquest esdeveniment respon a l’aposta de la UOC per a la millora de la gestió i l’atenció a la diversitat a les aules. L’acte s’emmarca en el projecte europeu e-Inclusion, que reuneix un consorci format per sis socis i que té el suport de la Unió Europea mitjançant el programa Erasmus+. La UOC és una de les quatre universitats que forma part d’aquest consorci de recerca sobre l’atenció a la diversitat.