La UOC en família: taller de robots i visita guiada per Terrassa

23/09/2015

La UOC en família: taller de robots i visita guiada per Terrassa

Després de l’èxit d’assistència a la jornada lúdica que vam fer dissabte passat a Castelldefels –amb 120 assistents– us fem una nova proposta, aquest cop per a descobrir les esglésies visigòtiques de Terrassa i participar en un taller de robòtica per als vostres fills i filles. Serà el dissabte 3 d’octubre i en el marc de la celebració dels 20 anys de la UOC. Podeu venir acompanyats de família i amics.

Així serà la jornada

Aquesta activitat de «La UOC en família» la farem amb el guiatge de dos estudis de la Universitat. Us n’expliquem els detalls.

A les 9.30 h ens trobarem a la porta principal del conjunt monumental de les esglésies visigòtiques de Terrassa, conegudes com les esglésies de Sant Pere, Sant Miquel i Santa Maria. Ho farem amb el professor Joan Campàs, dels Estudis d’Arts i Humanitats, que habitualment organitza aquest tipus de sortides. De fet, també hi estan convidats els seus alumnes.

A les 10 h veurem un audiovisual i a les 10.30 h començarà pròpiament la visita guiada.

A les 12.30 h tindrem una estona lliure i cap a les 13.30 h anirem a dinar en un restaurant prop de la seu de la UOC que es diu Súbit. El dinar tindrà un cost d’uns 15 euros per persona.

A les 15.30 i amb la col·laboració dels Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació es farà un taller de Scratch i Bee-bots a la seu de la UOC a Terrassa. Els nens i nenes –amb l’ajut dels grans– aprendran a programar un robot en forma d’abella i també practicaran Scratch. S’enfrontaran a reptes senzills: per exemple, fer caminar un robot. Tant aquest taller com la visita de les esglésies són gratuïts.

Apnteu-vos en aquest Doodle

En totes les activitats podeu participar tots, tant petits com grans. A més, seran guiades per monitors. Les activitats són gratuïtes i el dinar tindrà un cost de 15 euros per persona que s’abonaran al mateix restaurant. Això sí: per poc que pugueu, penseu a apuntar-vos en aquest Doodle. Ens serà molt útil per a fer previsions. Podeu indicar-hi si vindreu tot el dia o només a alguna de les activitats. El taller de Bee-bots és recomanat per a nens i nenes entre 4 i 7 anys, i el d’Scratch entre 8 i 12.

Com s’hi arriba

Aquí trobareu informació de com s’arriba a les esglésies que visitarem, al restaurant on dinarem i a la seu de la UOC a Terrassa, on farem els tallers de la tarda.

Tècnica de Comunicació Corporativa.
Núria Masdéu24/09/2015 a les 11:05 am

Bona data per venir a Terrassa! Si després del taller de robòtica teniu ganes de voltar per la ciutat, hi haurà el Festival TNT (Terrassa Noves Tendències – http://www.tnt.cat) i el Denim Shop Art Terrassa (www.denimterrassa.com).

Respon