Donem la benvinguda a les noves incorporacions a la UOC!

19/07/2022

Setze persones van assistir el dimecres 13 de juliol a una nova sessió d’acollida institucional amb el rector, Josep A. Planell, juntament amb el gerent, Antoni Cahner.

Donem així la benvinguda a les persones que s’han incorporat a la UOC amb un contracte de llarga durada o d’estructura i que, per tant, passen a formar part de la nostra organització. Vols saber qui són? Tot seguit els posem cares!

• Beatriz Alcaraz (Àrea de Desenvolupament Corporatiu)
  • Carlos Castro (Serveis d’Ocupació i Carrera Professional)
  • Adriana Díaz (Àrea de Serveis Generals)
  • Laia Domènech (Centre d’Assessorament Telefònic)
  • Olga Escolano (Àrea d’Economia i Finances)
  • Xavier Escudero (Centre d’Assessorament Telefònic)
  • Ines Martins (Estudis Ciències de la Informació i de la Comunicació)
  • Cristina Monferrer (Vicegerència de Docència i Estudis)
  • Gary Morgan (Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació)
  • Naiara Muñoz (Centre d’Assessorament Telefònic)
  • Cristina Pérez (Estudis d’Informàtica Multimèdia i Telecomunicació)
  • Natalia Plancheria (Àrea de Biblioteca i Recursos d’Aprenentatge)
  • Maria Aurora Quijada (Àrea de Recerca i Innovació)
  • Lorena Solana (UOC Corporate)
  • Marta Torres (Centre d’Assessorament Telefònic)
  • Anna Valls (Àrea de Màrqueting)

Aquesta sessió forma part del procés d’acollida, que consta de quatre fases: l’acollida presencial; l’autoacollida (espai de benvinguda, joc de benvinguda i formació en prevenció de riscos laborals); les sessions amb el rector i el gerent, i la subvenció del 100% de la matriculació d’una assignatura lliure, que implica la possibilitat de viure l’experiència d’estudiar a la UOC.

En aquesta trobada, que té lloc un cop al mes, el rector ha destacat l’èxit del nostre model educatiu i ha explicat l’ecosistema de recerca a la UOC. També va destacar que el fet de ser una universitat pública amb gestió privada ens permet continuar creixent i incorporar nou talent, i com la COVID-19 ens ha obligat a replantejar-nos moltes coses, entre les quals hi ha una nova manera de treballar.

Dels principals reptes del Pla estratègic la missió de la Universitat, del nostre model de negoci (model prisma – model quàdruple hèlix) i dels col·lectius que formen la UOC (els estudis, els centres de recerca i el col·lectiu de gestió) n’ha parlat el gerent, Antoni Cahner.

Per la seva banda, el vicerector de Docència i Aprenentatge, Carles Sigalés, ha explicat la funció docent i el perfil del nostre professorat.

En acabar les exposicions va haver-hi un torn obert de paraula en el qual les persones que van participar en la sessió van poder expressar els seus dubtes i comentaris.

Us donem la benvinguda a tots i totes i us desitgem molts èxits a la UOC!