Emporta’t a casa l’exposició virtual dels 25 anys de la UOC!

17/06/2022

Ja tenim a punt un dels projectes col·laboratius que s’ha convertit en el llegat de la celebració dels 25 anys de la Universitat: l’exposició virtual, dissenyada amb la tecnologia de l’empresa derivada de la UOC Immersium Studio

Aquesta exposició va ser un dels projectes impulsats col·laborativament per un equip de la Universitat integrat per Alejandra Armora, Montse Atienza i Eva González, de les vicegerències de Docència i Estudis; Mònica de Llorens, de la Xarxa Territorial, i la Unitat de Nous Projectes.

L’investigador i cofundador d’Immersium Studio, Lluís Villarejo, ens explica en aquest vídeo el funcionament de l’aplicació de realitat augmentada perquè et puguis emportar a casa una selecció de deu fotografies i tenir-les per sempre.

Escaneja aquest codi QR o obre aquest enllaç des del teu telèfon mòbil:

Hi trobaràs de deu imatges que en el seu moment van formar part del calendari corporatiu de sobretaula i que ara perduraran en el temps. Més que una exposició, és tota una experiència. Descobreix-la!