16 i 17 de novembre: Tercera edició de la Fira Virtual d’Ocupació

10 novembre, 2022
fira-ocupacio_blog

Els dies 16 i 17 de novembre la UOC acull la tercera edició de la Fira Virtual d’Ocupació, un espai de trobada per a estudiants i alumni interessats a conèixer les oportunitats que ofereix el mercat laboral. L’objectiu de la Fira és facilitar un espai d’intercanvi de coneixement al voltant de la competitivitat i l’ocupabilitat, on poder conèixer noves organitzacions, realitzar entrevistes i facilitar el contacte amb les empreses, professionals i institucions de diferents àmbits.

Com a novetat d’enguany, per accedir a la Fira Virtual d’Ocupació no caldrà inscripció prèvia i es podrà entrar a la plataforma a través de fira-ocupacio.uoc.edu, només amb l’usuari de la UOC.

Contacte amb empreses i institucions

Del 3 al 7 de novembre es va celebrar la prefira, per consultar les ofertes laborals i de pràctiques disponibles, optar-hi i sol·licitar entrevistes per als dies d’obertura de la Fira.

A més, també s’hi podien trobar recursos per a l’ocupabilitat, com guies per a elaborar un currículum o a preparar entrevistes i, així, optimitzar la participació en la Fira Virtual d’Ocupació de la UOC.

No et perdis les sessions en obert!

A banda dels estands de 170 empreses, on fer contactes, presentar-se a les ofertes laborals i de pràctiques i concertar entrevistes de feina, la Fira Virtual d’Ocupació acull una vintena de ponències en obert, impartides per professionals experts, tant de la UOC com externs. Totes giraran al voltant de tres eixos:

• L’emprenedoria: la Fira disposarà d’un pavelló específic per tractar temes d’emprenedoria i d’acompanyament a l’emprenedor. També impulsarà les iniciatives emprenedores generades pel conjunt de la comunitat UOC: Hubbik, SpinUOC i Invergy.
  • La diversitat: funcional, de gènere, territorial. La Fira aspira a potenciar les oportunitats d’ocupació que s’hi ofereixen.
  • La ruralitat: en la línia del compromís de la UOC amb la transformació econòmica i social dels territoris en risc de despoblament, que han de tenir un paper actiu en la transició digital i verda d’Europa.

Amb la voluntat de propiciar el coneixement obert, les ponències seran gratuïtes i accessibles per a tothom, mentre que a la Fira podran accedir-hi lliurement l’estudiantat i alumni de la UOC.

A continuació, destaquem algunes de les sessions vinculades als Estudis d’Economia i Empresa de la UOC:

16 de novembre

Títol sessió
Ponent/s
Link sessió
 09:00

Les microcredencials universitàries: microformacions per a macroreptes globals

Àngels Fitó Bertran CATYoutube
10:00

Emprenedoria: l’experiència personal de fundar dues empreses i tancar-ne una

Jordi LlosaCAT Youtube
11:00

La aportación de valor de las personas con discapacidad a las empresas

Montse BalasES Youtube

13:00

Mejora tu empleabilidad mediante las competencias soft del voluntariadoMarina Claverias, Jaume Sampol, Isabel Gutiérrez, Alba Verdaguer, Patricia Riego, Patricia RivasESYoutube

20:00

HubbikJordi Vall CalsinaCAYoutube

17 de novembre

Títol sessió
Ponent/s
Link sessió
09:00

Tendències en màrqueting a internet

Albert Rof CATYoutube
17:00

Talent i competitivitat empresarials

David Ortega Galán CATYoutube
20:00

Las microcredenciales universitarias: microformaciones para macrorretos globales

Àngels FitóESYoutube

Podeu trobar el llistat complet de sessions a la pàgina de la Fira Virtual d’Ocupació.