Entrega dels Premis Dircom Ramón del Corral

12 abril, 2018
Eslògan de DIRCOM.

La primera cerimònia de lliurament dels Premis Dircom Ramón del Corral va tenir lloc el passat 9 d’abril a Madrid a l’auditori del Palauet dels Ducs de Pastrana i ha recollit els millors casos de Comunicació Corporativa a Espanya.

S’han presentat 135 projectes dels quals s’han lliurat 22 premis que engloben campanyes, esdeveniments, publicacions, multimèdia i digital, imatge i disseny i la categoria extra, que premia la millor estratègia Global de Comunicació Corporativa.

En les categories de campanya externa els premiats han estat Cellers Barbadillo, com a millor en Indústries (Sectors primari i secundari) amb el seu projecte “Barbadillo Versos 1891“; Accenture en Serveis (Sector terciari) amb el seu llançament i posicionament del “Accenture Digital Hub” i Marco de Comunicació en entitats governamentals, associacions i ONG amb la seva campanya sobre el “World Water Day“.

En les categories de campanya interna els premis han reconegut la feina de Mapfre com a millor campanya d’àmbit transnacional amb “El Gran Joc de Mapfre” i al Grup Indukern en campanya d’àmbit nacional amb el seu projecte “Experiència 3B“.

Els millors fent campanyes integrades han estat WiZink com a millor campanya de Canvi Organizacional amb “Desplegant els nostres valors“; Llorente & Cuenca amb el premi a la millor campanya de Xarxes Socials per “Electium“, del grup Mémora i Weber Shandwick per la millor campanya de Responsabilitat Social Corporativa amb “Un hàbitat millor“.

Els millors esdeveniments interns els han realitzat EDP Espanya en la categoria d’esdeveniment de fins a 500 treballadors amb les “Jornades Anuals de Vendes a Grans Clients” i Securitas Direct en la categoria d’esdeveniment per més de 500 treballadors amb el seu “Esdeveniment Reis Mags“.

Pel que fa als esdeveniments externs, els millors han estat els organitzats per Llorente & Cuenca en esdeveniments de fins a 1.000 persones amb “Coca-cola, sent el color” i Varma en esdeveniments de més d’1.000 persones amb “Ron Barceló Desalia“.

Les millors publicacions segons el jurat d’aquests primers premis de Dircom, són les de LafargeHolcim Espanya que han rebut el premi a millor Informe de Sostenibilitat amb el seu “Informe de Sostenibilitat 2016. Pla 2030“; REDIT que ha rebut el premi a millor publicació externa pel seu llibre “Empreses que canvien el món” i UFV (Universitat Francisco de Vitòria) que ha rebut el reconeixement a la millor publicació interna per “Engagement. Enganxa’t al compromís“.

En les categories de multimèdia & digital els premiats han estat Novartis Farmacèutica, en la categoria de Radi i Televisió Corporativa pel seu “Radi I&Deal“; Aqualia en la categoria de Vídeo pel seu vídeo “La gestió del cicle integral de l’aigua com mai te l’havien explicat“; El Corte Inglés en la categoria de Comunicació Mòbil i Apps per “Nexe“; Ceràmica Gala en pàgina Web i Blog pel seu Web i Blog “www.gala.es” i Deloitte que s’ha emportat el premi a la millor Intranet pel llançament de la plataforma “Inside Deloitte“.

En la categoria d’imatge & disseny el guardó ha estat per a Cepsa com a millor Infografia i Presentació Visual de Dades amb la infografia “Els nostres hàbits de Vida“.

En la categoria extra, els vencedors han estat Planner Media amb “15 Cites amb la Ciència” per a la Fundació Lilly.

Article original publicat a Dircom, el 10/04/2018. #masterComUOC