Reunió del Consell Assessor de Competències Digitals de la UOC

30 novembre, 2016

Els professors Montse Guitert, Teresa Romeu, Marc Romero i Gemma Abellán van organitzar la reunió del Consell Assessor de Competència Digital de la UOC, que va tenir lloc divendres 25 de novembre a la seu de Tibidabo.

Els membres del Consell Assessor, amb la Vicerectora de Globalització i Cooperació de la UOC, Pastora Martínez, i els professors de l’Àmbit de Competències Digitals

La Vicerectora de Globalització i Cooperació de la UOC, Pastora Martínez, va donar la benvinguda als actuals membres del Consell Assessor i va emfatitzar el paper primordial que tenen les competències digitals ja que «són l’ADN de la UOC».

Posteriorment, la directora del l’Àmbit de Competències Digitals, Montse Guitert, va realitzar una presentació sobre la transformació digital i les competències digitals a la UOC, tot assenyalant la importància d’empoderar digitalment els estudiants.

L’objectiu de la reunió va ser reflexionar sobre l’Àmbit de Competències Digitals de la UOC explorant les tendències internacionals per repensar i transformar la oferta formativa de l’àmbit i per ajustar les competències i els continguts docents a les necessitats del món professional actual i futur.

Durant la reunió es va promoure un interessant diàleg i discussió, on hi van participar els següents membres del Consell Assessor:

• Ricard Faura: Cap de Servei d’Inclusió i Capacitació Digital. Generalitat de Catalunya. DGTSI Generalitat de Catalunya.
  • Jordi Graells: Direcció General d’Atenció Ciutadana. Generalitat de Catalunya.
  • Emili Pascual: Responsable d’Employer Branding. Banc Sabadell.
  • Josep Prieto: Director del Estudis d’Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació, UOC.
  • Yves Punie: Senior Sicentist al Institute for Prospective Technological Studies (IPTS). Ha participat per videoconferència.
  • Jordi Roca: Business Unit Manager a CT Formación.
  • Andreu Veà: President Internet Society. Digital Champion from Europa.