Cicle de xerrades. El gènere del passat al present

10 maig, 2021

Cicle de xerrades. El gènere del passat al present
(virtual i amb servei d’interpretació de llenguatge de signes)

Han existit sempre dos gèneres? Quina relació existeix entre sexe, gènere i orientació del disseny? És possible que algunes societats del passat, i inclosos actuals, reconeguin més de dos gèneres? Existeix la possibilitat de fluir entre gèneres al llarg de la vida o aquests són fixos? El cicle, gratuït i obert a tothom, tractarà des d’un punt de vista antropològic i històric / arqueològic, la variació del gènere a diferents èpoques, en oposició al sistema actual sexe / gènere heteronormatiu i binari. Us hi esperem !!

Dates: 7, 8, 9 i 11 de juny a les 19h
Lloc: Virtual pel canal de Youtube de l’Ajuntament de Mataró
Organitza: Centre d’Estudis d’Arqueologia i Història de Mataró

Col·laboren: Consell Comarcal del Maresme, Ajuntament de Mataró, Departament de Prehistòria (UAB), Facultat de Filosofia i Lletres – Menció Encarna Sanahuja (UAB), Mataró LGTBI, Calella LGTBIQ + Transformadora, Amunt LGBTI, Som Masnou