ARTSYSHOWCASE’17 a la Fàbrica Moritz de Barcelona

25 d'abril de 2017

El pròxim 10 de maig se celebra ARTSYSHOWCASE’17 a la Fàbrica Moritz de Barcelona. Es durà a terme de les 9:30h del matí a les 18:30h de la tarda. L’objectiu de l’esdeveniment és fomentar el creixement professional dels assistents i establir una xarxa de contactes entre professionals del sector de la gestió i producció cultural. L’activitat comptarà amb experts com Pep Salazar (Mobile World Congress i OFFF Festival)Oriol Pastor (MIRA Festival)Mabel Mas (Time Out)Carles Sala (MMVV, Ajuntament de Barcelona)… També escoltarem les conferències dels festivals emergents: SerielizadosSurfcity i INNY. Els participants aprendran amb equips multidisciplinaris formats per alumnes d’altres centres docents com: la UOC, la UB, la IED o l’ESDI. Està prevista una assistència aproximada de 100 participants.

artsyshowcase 2017 artsy movistar
Artsyshowcase 2017

Aquesta jornada també compta amb la possibilitat de finançar el vostre projecte a través de la plataforma Movistar Artsy. El premi està dotat de 32.000€ destinats a la producció i promoció de l’esdeveniment/festival cultural. També hi serà present el director de la marca Moritz, que aportarà la seva opinió sobre els vostres projectes i explorarà vies de col·laboració.

Per a formalitzar la inscripció és mitjançant el següent enllaç.

Des del Postgrau de Gestió d’Esdeveniments de la UOC hi participem i us animem a assitir-hi com també a presentar els vostres projectes! Molts èxits!