Vols formar part de la Unitat d’Igualtat? Ara és el moment!

15/10/2020

Al febrer del 2021 farà dos anys que la UOC, refermant el seu compromís amb el desenvolupament de polítiques d’igualtat de gènere, va apostar per la creació d’una unitat d’igualtat amb estructura pròpia. Sota la dependència directa de la vicerectora de Globalització i Cooperació, Pastora Martínez Samper, està formada per tres persones: Maria Olivella, coordinadora de la Unitat d’Igualtat, Anna Clua i Mònica Falqués.

Avui, la Unitat d’Igualtat de la UOC vol créixer i està cercant estudiants i persones procedents dels camps de la docència, la recerca i la gestió que en vulguin formar part. Tota la comunitat UOC hi és benvinguda!

Si vols contribuir a ampliar la projecció de la Universitat a favor de la igualtat de gènere, tant internament com externament, ara és el moment. Inscriu-t’hi mitjançant aquest formulari abans del 29 d’octubre.

Què és la Unitat d’Igualtat i quin és el seu paper?

Què significa ser-ne membre?

Quines són les metes i els reptes actuals?

Més informació

S’informarà de les persones escollides al mes de novembre. Per a més informació, consulteu les bases de la convocatòria.