Una plataforma en línia d’educació nutricional amb segell UOC

14/05/2015

Una plataforma en línia d’educació nutricional amb segell UOC

Nutrapp. Així és diu la plataforma nutricional que porta el segell UOC. Ofereix assessorament en aquest àmbit a particulars, col·lectius escolars, associacions i empreses. A més, incorpora l’opció de resoldre dubtes a l’instant. Tot plegat la converteix en una plataforma pionera.

El funcionament es basa en l’ús d’apps de missatgeria instantània, xarxes socials i la web-app interactiva nutrapp.es / nutrapp.cat. En concret, el mètode de Nutrapp proposa millorar els hàbits d’alimentació per mitjà del telèfon mòbil. Inclou múltiples preguntes i respostes i també un servei d’assessorament nutricional. És un exemple més de com les noves tecnologies es posen al servei de les persones amb l’objectiu de fer més senzill i saludable el nostre dia a dia.

Una plataforma amb segell UOC

La doctora Marga Serra, docent del màster de Nutrició i salut de la UOC és la impulsora d’aquest projecte i s’ha rodejat d’un equip de nutricionistes i professionals del sector per tirar-lo endavant. Estudiants del mateix màster realitzen pràctiques a Nutrapp i col·laboren de manera activa en el projecte.

Tècnica de Comunicació Corporativa.